poniedziałek, 13 maja 2013

Zlot odwołany

Przepraszamy, ale odwołujemy nasz zlot.
Nie ma to sensu, żeby w tym roku organizować zlot w Krakowie. Co chwilę pojawia się ktoś kto robi zlot w Krakowie w wakacje, ktoś kto jest bardzo znany i jego zlot będzie "wielki". Nie mam zamiaru kłócić się  tymi osobami, że w tym dniu my organizujemy, że my byłyśmy pierwsze, bo to i tak nie ma sensu, one "wygrają" i i tak postawią na swoim, bo są znane.
Nawet nikt nie będzie protestował, że odwołujemy, bo nikt nas nie zna. Nikomu to nie będzie przeszkadzało, więc nie ma różnicy czy ten zlot będzie czy nie. Jest 415316 innych zlotów w Krakowie.
W przyszłym roku może zorganizujemy zlot, bo wtedy minie szał na zloty w każdym mieście w każdy dzień tygodnia.

Przepraszamy jeśli kogoś zawiodłyśmy i do zobaczenia na innych zlotach! :)

3 komentarze:

  1. Proszę zróbcie ten zlot.. na inne zloty nie chcę jechać. Chce jechać na zlot prawdziwych Beliebers, a nie '' JA WYGRAM '' . Bardzo mi zależy na zlocie w Krakowie, bo gdzie indziej mnie nie puszcza rodziciele . Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odwołujcie!!! Zróbcie go:? Dużo osób przyjedzie/przyjdzie... Ja mogę tylko do Krakowa, bo dalej rodzice mnie nie puszczą :/ Może i jest dużo "organizowanych" zlotów, ale pewnie żaden z nich się nie odbędzie, albo będzie więcej hejterów i takich "belieber" niż takich którym zależy, a nie mają możliwości aby być na innych zlotach.Kurde no proszę Was...

    OdpowiedzUsuń
  3. Siema ja robie zlot z kumpelą Klaudią w krakowie 15 sierpnia o 12 pod galerią krakowską zapraszamy

    OdpowiedzUsuń